niedziela, 3 czerwca 2012

AAAAAAAAAAAAAAAA!

BOŻE ŚWIĘTY I MATKO NIEBIOS! MOJE OPOWIADANIE ZOSTAŁO NOMINOWANE NA BLOG MIESIĄCA NA ONEDIRECTION.PL ! 


ŻEBY ZAGŁOSOWAĆ, MUSICIE ZNALEŹĆ ODPOWIEDNIĄ ANKIETĘ NA TEJ STRONIE.

UMARŁAM. NIE ŻYJĘ. DZWOŃCIE PO KARETKĘ. JA ZNOWU TAŃCZĘ. I SIĘ DRĘ. I W OGÓLE MAM GŁUPAWKĘ. NIE ŻYJĘ. JUŻ MÓWIŁAM? KIJ Z TYM! I TAK NIE ŻYJĘ. DOBRA, KOCHAM WAS. KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM I JESZCZE RAZ MEGAKOCHAMŻEJANIEMOGĘ!


JEŚLI PODOBA WAM SIĘ MOJE OPOWIADANIE, TO OCZYWIŚCIE GŁOSUJCIE. A JEŚLI SIĘ NIE PODOBA, TO TEŻ GŁOSUJCIE! NIE NO, ŻARTOWAŁAM. SAMA NOMINACJA JEST DLA MNIE OGROMNYM SUKCESEM I DUŻYM WYRÓŻNIENIEM. JEJKU, KOCHAM WAS <3


TAK SIĘ PODJARAŁAM, ŻE AŻ CAPS LOCKIEM NAPIERDZIELAM <33333 




NOWY ROZDZIAŁ, NA DOLE : DDD

6 komentarzy:

  1. Od razu zagłosowałam i trzymam za ciebie i twoje opowiadanie kciuki:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zagłosowałam :) Mam nadzieję że wygrasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz zagłosuję i jak najbardziej zasłużyłaśna na 1 miejsce!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja ! Gratuluję !! :)) Powinnaś mieć 1 miejsce ! :)) Bez gadania ! Głosować ludzie - tutaj jest mistrz ! :D Zaraz zagłosuję, a potem nowy rozdział przeczytam, aj !! Grautulujęę !:** :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosuję na pewno !
    Zasłużyłaś na tą nominację !!!
    Będę wszystkich zachęcać na twitterze :D
    Widzisz jaką będziesz miała kampanię reklamową ^^ haha
    Pozdrawiam .xx

    OdpowiedzUsuń