wtorek, 21 lutego 2012

Bohaterowie.

Vivienne Moore
'' Nie wiem dlaczego tak się stało, ale jestem im za te wszystkie krzywdy wdzięczna. Chociaż wiem, co to życie.''


Harry Styles
'' Może i nie myślę teraz do końca racjonalnie, ale mam ochotę poznać tę tajemniczą blondynkę.''


Louis Tomlinson & Eleonor Calder
'' -Kochanie, tylko nie mów mi, że skończyły się marchewki.
- Zawsze możesz ruszyć się do sklepu, Louis.''


Liam Payne & Danielle Peazer
''- Jesteś strasznie słodki.
- Ty jesteś słodsza.
- No przestań, to ty jesteś słodszy!''


Chanel Parker
"Liczy się wnętrze? Spoko.  Mam bardzo fajną wątrobę i takie seksowne lewe płuco.."


Monica Kornelia Anastazja Świerżyńska































" Kocham wszystko co się rusza. Naprawdę, i to bardzo. Omijając wszystkie robale, skorpiony i inne zwierzęta, które doprowadzają mnie do strachu. Chociaż nie. Je też kocham. To nie ich wina, że ktoś się ich boi. Biedne robaczki."




Niall Horan & Zayn Malik

''- Stary! Jak mogłeś zeżreć mi moją pizzę?!
- Zemsta za zgubienie mojego lakieru, stary.''





Michelle Davis
















'' Jestem wredna. To prawda. Ale wiesz, ja jestem wredna tylko dla nielicznych, więc powinieneś się ciszyć tą wyjątkowością i nie zawracać mi tyłka, jakimiś swoimi chorymi problemami. Naprawdę mnie one nie interesują.''

5 komentarzy: